הסבר פסיכיאטרי- מהו דיכאון

הדיכאון הוא בעל ביטויים רגדשיים והתנהוגתים שיש לו בסיס ביוכימי למרותש אנחנו לא תמיד יכולים לראות אותם.  אנחנו המבקרים הכי גרועים שלנו. ההודעות השליליות המשכנו לומר לעצמנו, שורש מילדותנו. זה חיוני כדי להביט אחורה אל העבר וללמוד מהטעויות שלנו, אבל חוץ מזה מדוכדך אנחנו צריכים ללמוד להתמודד. דיכאון הוא התחושה של עצוב, אומלל, כחול, ואומלל או למטה במזבלה רובנו מרגישים, זה באחד או נקודת הזמן אחרת. הסיבה לדיכאון המדויקת עדיין לא ידועה. מתח נפשי או פיזי, עומס עבודה, שלא נגמר גחמות ובעיות מפעיל אדם בדיכאון. חוקרים מתארים שינוי כימי במוח, בעיה בגנים שלך כגורם לדיכאון.

דיכאון יכול להיות שילוב של שניהם; שינוי כימי או הדעה מלחיצה. ההיסטוריה משפחתית יכולה להיות הגורם לדיכאון. אמנם, כל אחד יכול לרדת בדיכאון זה לא חובה שתהיה לי ההיסטוריה של דיכאון משפחה.

הבא עשויים לשחק תפקיד בדיכאון;

• אלכוהול וסמים להתעלל מצבים רפואיים

• מסוימים, כגון בלוטת התריס, כאב ראש מתמשך או כאב או סרטן

• תרופות מסוימות כגון סטרואידים • בעיות שינה

• חיים מלחיצים או אירועים כמו;

• פרידה מחבר או חברה

• מוות של קרוב לנו

• כיתה או מחלה של אדם קרוב אליך

• התעללות בילדות

• גירושין

• אובדן עבודה

• בידוד חברתי (בעיקר בזקנים)

• שימוש מופרז באינטרנט להגדלת מספר אנשי האינטרנט הופך עולם אמיתי ולא לשקע חברתי. אנשים תלויים באינטרנט עבור כל סוג של מידע ואף למטרה הבידור שלהם כמו משחקים, קניות, מפטפטים על אתרי הרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אורקוט אלה מחליפים ב- אישי אינטראקציה עם אדם אחר. אין ספק אינטרנט הוכיח כיתרון לכלכלה אבל יש לו גם חשבון בריאותו של אדם. אינטרנט הופך במהירות התחליף של הפעילות שנעשו בעבר מחוץ לבית ושאינטראקציה אנושית נדרשה לעתים קרובות. כ -90% מאינטרנט שימוש דור לדואר אלקטרוני וצ'אט,

אנשים עכשיו ימי בחירת דרך קלה ונוחה של קניות על ידי קניות מקוונות. הריצה, משחקים בחוץ הם חשובים כמו הלימודים, אבל במשחקים מקוונים הפכו תחליף למשחקים בחוץ אשר בתורו השפיע על הצמיחה הכוללת ילד. מחקר חדש של פסיכולוגים מהאוניברסיטה ראשית של אנגליה מצא שהאינטרנט יוצר השפעה שלילית על המוח ובריאותם של האנשים. הוא למד שאנשים שמבלים שעות ארוכות באינטרנט נוטים יותר להראות הסימנים של דיכאון.

באתרי אינטרנט המשמש להחלפה של הפונקציה חברתית נורמלית של חיים עשוי להיות קשורה להפרעה פסיכולוגית, דיכאון או התמכרות עוסק-יתר. אנשים שמבלים מספיק זמן באינטרנט אפילו לא יודעים מה עד כמה הם מושפעים מהמחסור באינטראקציה חברתית או פנים אל פנים. אנשים שמבלים את הזמן באינטרנט זה עשוי להיות שימושי עבורם לדעת את הסימן של דיכאון;

החלטות • קושי להתרכז וביצוע

• ירידה באנרגיה ועייפות

• רגשות אשם, חוסר ערך או חוסר אונים

• תחושות של חוסר תקווה או פסימיות

• נדודי שינה, ערות בשעתי הבוקר מוקדמות או אובדן

• עצבנות מוגזמת

• שינה וחוסר מנוחה של עניין בפעילויות או תחביבים מצאו פעם מהנה

• אכילת יתר או אובדן תיאבון

• כאבים מתמשכים או כאבים, כאבי ראש, כאבים או בעיות עיכול

• רגשות "ריקנות"

• מחשבות עצובות, מודאגות או עקביות של התאבדות או ניסיונות התאבדות הדיכאון לא ילך בכוחות עצמו, אך היא ניתנת לטיפול. בראש ובראשונה, אנשים עוברים דיכאון חייבים להפסיק את השימוש באינטרנט, אם הם מבלים מספיק זמן על זה. האינטראקטיביות החברתית המוגברת והפעילות חיצונית תהיה מספיק לטיפול בדיכאון.

באופן כללי, טיפול בדיכאון כולל;

• פסיכותרפיה- טיפול פסיכולוגי

• תרופות נוגדות דיכאון הנקרא בשם אדם פסיכותרפיה יש דיכאון קל יצטרך לעבור כל הטיפול אחד. אנשים עם הדיכאון החמור צריכים לעבור שילוב של שניהם. זה לוקח זמן להחלים, אבל בדרך כלל יש לצפות לשיפור

פורסם בקטגוריה פסיכיאטר, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.