חרדה- 7 טכניקות להקלה על חרדה

האם אתה סובל דאגה מחרדה ? אולי אתה מבלה את היום שלך עם כל כך הרבה דאגות שאתה כל הזמן בלילה רק כדי לדאוג עוד קצת. כשאתה סוף סוף להירדם לך להתחיל לדאוג מהרגע שאתה מתעורר. אל תהסס לפנות אל פסיכיאטר לצורך חוות דעת פסיכיאטרית אולם עליך לדעת שברוב המקרים לפחות ההתחלתיים תוכל לטפל בכך בכוחות עצמך.

הדרך היחידה להקל על המצב היא לנקוט בפעולה. אתה צריך להתמודד עם החרדה על הראש כדי לשנות את הרגל דאגה של כמה שיותר מהר.

הנה רשימה של 7 אסטרטגיות פעולה להפחתת חרדה:

1. מכשיר ביופידבק. מכשיר ביופידבק הוא מכשיר אלקטרוני קטן המודד את המוליכות חשמליות של העור שלך. זה נשמע מסובך, אבל בפועל זה הוא דרך פשוטה להתמודדות עם חרדה. ההתקן מוצג בזמן אמת איך הגוף שלך מרגיש ומגיב ללחץ שאתה נמצא תחת. על ידי בעל משוב מיידי לגבי אופן נשימות עמוקות והרפיית שרירים משנים את האותות, אתה יכול לאמן את עצמך להירגע. ביופידבק היא יעילה, מהירה וארוכת טווח.

2. הקפידו לקבל תמיכה. חרדה יכולה לגרום לך להרגיש נבוך ומבויש. רגשות אלה יכולים לגרום לך להרגיש כאילו אתה לבד בעולם בלי שאף אחד לפנות אליו. חברים יכולים להיות טובים לדבר עם חרדה על קטין עם זאת להיות בטוח לדבר עם איש מקצוע על חרדה ממושכת או חמורה.

3. קח מתח הפחתת תוספים. ישנו גוף המחקר שמראה כי צמחי מרפא ותוספי מזון מסוימים יכולים לעזור לך להפחית באופן דרמטי את החרדה. ההיבט נחמד של תוספים הוא שהם נוטים להיות פחות תופעות לוואי מאשר תרופות רבות יוצרים הרגל הזמינות לחרדה. לקבלת רשימה מלאה של תוספים לבדוק את הדו"ח בחינם כאן.

4. למדו היפנוזה עצמית או מדיטציה. לימוד היפנוזה עצמית או מדיטציה דומה למכשיר ביופידבק. היפנוזה עצמית ומדיטציה מלמדת אותך לשים לב לתגובה של הגוף שלך לחרדה. היפנוזה עצמית ומדיטציה, אם כי דומה, הן שיטות שונות. שניהם פשוט ללמוד ויכולים להיות מתורגל כמעט בכל מקום.

5. פעילות גופנית למשך זמן קצר. תרגיל משחרר אנדורפינים שהם משככי כאבים הטבעיים של הגוף. לעתים קרובות חרדה נגרמת בגלל כאב ונוקשות בגוף אשר מעמיד באזורי ייצור האנדורפינים במוח נטל. אם יש לך לעשות אירובי ארוך, איטי במשך שנים ייתכן שתהיה פציעות בלאי שתורמים לחרדה שלך. בעצימות גבוהות, פעילות גופני זמן קצר אשר מחקה ספורט היא הטובות ביותר להקלה על חרדה.

6. התחל כתב עת. ביומן הוא לעתים קרובות בתור לעזור לאנשים כדי שלא "משתגע". אם אתם סובלים מחרדה, אתה יודע שאחד מהאנשים חווים פחדים העיקריים הוא שלהשתגע. מה עושה ביומן הוא לתת פרספקטיבה. ההפחתה בחרדה היא בגלל שיש השקפה חדשה על מה שבאמת קורה. לעתים קרובות חרדה תטשטש את הגבולות בין המציאות לדמיון שהובילו למחשבות שהם פוצצו לחלוטין מעבר לכל פרופורציה. עצם כתיבה על הבעיות שלך גורם להם להיראות קטנים יותר ונותן לך את ההרגשה שאתה מול הפחדים שלך.

7. שתה מספיק מים ואכול מספיק.  אחד התסמינים של אפילו התייבשות מתונה הוא חרדה. כדי להקל על חרדה להיות בטוח לשתות הרבה מים. אם אתה שותה משקאות המכילים קפאין הקפידו לשתות מים אפילו יותר. קפאין הוא ידוע לשמצה בשל התייבשות המוח. ההשפעות של קפאין מגרה בשילוב עם ההתייבשות יכולות לגרום לא מעט חרדה.

 

פורסם בקטגוריה חרדה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.