עצה של פסיכוגריאטר- 5 דרכים שיעזרו להפחית את הסיכון לדמנציה

דמנציה, שצורה הנפוצה ביותר היא אלצהיימר, היא הפרעה במוח המשפיעה על החשיבה, הזיכרון שלך, היכולות חברתיות, וכו 'בעוד שרוב הצורות של דמנציה הן בלתי הפיכות, כמה סוגים של דמנציה ניתן למנוע.

להלן 5 דרכים שיכולים לעזור לך באופן יזום להפחית את הסיכון לפתח דמנציה

.

1. תרגיל

יש פעילות גופנית סדירה השפעה מגנה על הלב והמוח בכל גיל. יש לו יתרונות למערכת הלב וכלי הדם, תוך הפחתת הסיכון לדמנציה. פעילות גופנית גם שומרת אותך להישאר במשקל בריא, כמו גם שומר על לחץ הדם שלך, כך הוא האמין כדי להגן עליך מפני דמנציה. 5 מפגשים בשבוע 30 דקות בכל מפגש הוא הציע. התרגיל לא צריך להיות בחדר הכושר או נמרץ. זה צריך לקבל את הלב פועם ויש לך נשימה מהירה.

2. להפסיק לעשן

עישון מגביר את הסיכון למחל לב וכלי דם, אשר מהווה גורם סיכון לדמנציה. הרגל רעה זה גם מפחיתה את רמות חמצן בדם, אשר בתורו מקדמת את הייצור של החלבון שנמצא בלוחות מוח. לכן, אם אתה מעשן, אתה צריך להפסיק לעשן עכשיו כדי להוריד את הסיכון לסוגים מסוימים של הסרטן ולהפחית דמנציה.

3. לשתות במתינות

זה מאוד חשוב לך לשתות אלכוהול באופן מתון, שיש לו השפעה חיובית על הבריאות שלך. שתיית כמות מתונה של אלכוהול תורמת לירידה בדמנציה כפי שהוא מופיע כדי להגן על המוח שלך נגד הסימנים שלה. בינתיים, שתייה כבדה יכולה להגביר את הסיכון לפתח דמנציה שלך. אז אתה צריך להגביל את צריכת האלכוהול שלך להישאר חזק ובריא.

4. הימנע השמנה

השמנת יתר לא רק מגדילה את הסיכון לחלות בסוכרת שלך, אלא גם מהווה גורם סיכון להתפתחות דמנציה. זאת משום שהמשקל שלך כבר בעבר קשור לבריאות הלב שלך בזמן פונקציות לב והמוח עשויות להיות קשורות גם כן. אז אתה צריך לשלוט במשקל שלך, כדי למנוע דמנציה.

5. לאכול פירות וירקות

מה אתם אוכלים ממלא תפקיד בהפחתת הסיכוי לפתח דמנציה שלך. תזונה בריאה צריכה לכלול בשר אדום קטן יחסית ולהדגיש פירות, ירקות, אגוזים , דגים ושומנים בריאים אחרים. יותר מעניין, מחקר שנערך לאחרונה מראה כי אכילת מזונות עשירים בברזל יכולה להקטין את הסיכון לאנמיה, מצב שעלולה לגרום לך סיכוי מוגבר לדמנציה. אז אתה צריך לצרוך כבד, שעועית וסטייק ש גבוה בברזל .

פורסם בקטגוריה דמנציה, פסיכוגריאטר, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.